اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۸۰۶۰

عربشاهی: دل هواداران پرسپولیس با حذف از آسیا شکست

عربشاهی: دل هواداران پرسپولیس با حذف از آسیا شکست
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.
۱۵:۴۰ - ۱۷ دی ۱۴۰۰
وانانیوز|

باشگاه خبرنگاران جوان -ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه این ۲ باشگاه از آسیا حذف شدند. چندین بار گفتم که تیم‌های پرسپولیس و استقلال فقط تیمداری می‌کنند. این ۲ تیم پرهوادار کشورمان امسال در این رقابت‌ها حضور نخواهند داشت.  

او ادامه داد: اتفاقی که نباید رخ می‌داد با حذف باشگاه پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا افتاد و دل هواداران شکست.

او ادامه داد: من نمی‌دانم چرا مالکیت  باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را واگذار نمی‌کنند. آقای سجادی! شما ورزشکار و قهرمان بودید، این ۲ باشگاه متعلق به هواداران و پیشکسوتان است.

عربشاهی گفت: از زمانی که باشگاه‌های  پرسپولیس و استقلال  زیر نظر وزارت ورزش اداره می‌شوند، مدیرانی که برای این ۲ باشگاه انتخاب کردند، ۹۰ درصدشان بدهی برجا گذاشتند و فقط بلد بودند که با بازیکنان عکس بیاندازند و خودشان را در جامعه مطرح کنند. به نظرم نباید سهام  این ۲ باشگاه در فرا بورس عرضه شود و مالکیت این ۲ باشگاه را به هواداران و پیشکسوتان واگذار کنند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: زمانی که تیم‌های پایه پرسپولیس زمین برای تمرین و مسابقه دادن ندارند در آن صورت این تیم حرفه‌ای نیست. یک باشگاه حرفه‌ای همه امکانات از جمله زمین مناسب را دارد و از  برنامه ریزی مدون برخوردار است. سرخپوشان هیچ کدام از این امکانات را ندارند و باشگاه حرفه‌ای محسوب نمی‌شوند.

او افزود: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف شدند و مسئولان ورزش  از همین الان به دنبال خصوصی سازی این ۲ باشگاه باشند و این ۲ باشگاه را به هواداران و پیشکسوتان واگذار کنند. در نهایت این ۲ باشگاه به صورت حرفه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند.  


بیشتر بخوانید

  • استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ کنار گذاشته شدند + عکس

انتهای پیام/ 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین